Canon PIXMA MP270

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MP270 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

saartje 1 05-01-2011
Geschreven voor: Canon PIXMA MP270

Na problemen met m'n HP en 't lezen van de reviews ben ik overgestapt op deze all-in-one printer, ik ben aangenaam verrast door de vele mogelijkheden en de leuke extra programma's, ik vind 't 'n fijn apparaat dat doet wat ik ervan verwacht en dat voor 'n ultra zacht prijsje.

wouter.kremer 22-09-2010
Geschreven voor: Canon PIXMA MP270

Net aangeschaft. De installatie gaf wat moeilijkheden in windows 7. Scannen werkte namelijk niet. Het vervangen van een andere / kortere usbkabel loste het probleem direct op.

Verder:
Ongelofelijk. Voor minder dan 50 euro heb je een super goede en relatief snelle scanner en printer. De fotoafdrukken op 10*15 zijn van een prima kwaliteit. Erg tevreden mee. Koopie.

Modeltreintje 10-09-2010
Geschreven voor: Canon PIXMA MP270

Verbazingwekkend goede printer! Voor nog geen 50 euro heb ik deze Canon MP270 in huis gehaald. Ik twijfelde of ik een duurdere zou aanschaffen, maar als die extra functies gebruik ik toch niet.

Tenzij je per sé een draardloze printer wilt (wanneer en veelvuldig door meerdere computers geprint wordt, bijvoorbeeld in een kantoor) voldoet de MP270 meer dan.

Twijfel ook niet over de printkwaliteit. Deze is uistekend!

dejong1965 05-12-2009
Geschreven voor: Canon PIXMA MP270

perfect, installeren ging perfect met vista, prijs is gunstig en snel met afdrukken
en vormgeving is degelijk en compact

rjvd 23-11-2009
Geschreven voor: Canon PIXMA MP270

Ik heb hem net binnen toen ik de cd instaleerde kwam ik er achter wat deze printer alemaal wel niet kan. Ongelofelijk en voor de prijs beter kan niet. Hij print ook nog is goed. en ziet er goed uit. Een top keuze dus.